sâmbătă, 17 ianuarie 2009

Ok, a nins. Sa trecem odata mai departe.

     Asta am scris acum o saptamana:
     Numai vara e iarna anotimpul meu preferat. De fapt formula generala e anotimp_preferat = ( anotimp_curent + 2 ) mod 4. Si se aplica primavara dupa primul pom inflorit, vara dupa prima mare, toamna dupa prima frunza si iarna dupa primul fulg. Asa ca ce te motiveaza zapada pe tine sa intri in viata mea acum? Unde nametii nostri ai fost toata vara?? Ce fenomen meteorologic? Ce grade Celsius? Niciun minus. Sa n-aud. Tu stii ca am vazut in noaptea de Revelion un pom inflorit? Ce-o sa-i faci? O sa-l ingropi?!
     M-am calmat. Zapada draga, sa-ti explic. Mai avem si noi nevoie de niste negru, de niste intuneric. Vrem sa fim depresivi. De 4 zile e lumina-ntruna. Tu si luna plina ne luminati pana la cea mai subtire vena.

     De aici am continuat aseara:
     A nins altfel. Erau fulgii imensi, cat capul unui bebelus! Sau cat bucati destul de mari din el! M-am impacat cu zapada. Au fost cele mai spectaculoase 10 minute din iarna asta! Imi pare rau pentru toti fulgii care s-au sinucis la mine-n palme. Imi pare rau pt toti fulgii pe care i-am calcat in picioare.
     Felicitari, iarna! Am inteles ca te doare-n fulg de teoria mea de-acum o saptamana. Azi iti iubesc zapada din nou, iar ea se topeste dupa mine.

2 comentarii:

Alexandru spunea...

A fost minim geniala ninsoarea aia de aseara ... :)

Anonim spunea...

nu stiu de ce ninsoare vb....dar eu cd ma gandesc la iarna...ma gandesc la iernile acelea din ...copilaria noastra...cu nameti mari de zapadaaaaaaa.....muuuulta zapada, si parca acele ierni erau mai frumoase, ningea muuuult, pe mine ma ducea bunica cu sania la gradi...(e pe mine si pe tete)

.....mi-e dor de acele ierini.

apropo.....acum suntem in luna martie, nu????.....adica primavara....dar de ce azi a nins cu niste fulgi asa...mari si plini de apa????

eu stiu ca primavara...era cald, mergeam la padure...
...astept primavara, adevarata primavara!