sâmbătă, 20 decembrie 2008

Despre flori si despre tine

     Nu ma dau in vant dupa trandafiri, pt ca nici ei nu se dau in vant dupa mine.
     Cred ca am o slabiciune pentru florile galbene, iar dintre astea in special pentru floarea-soarelui, mac si papadie.
     Nu-i inca un post despre culori! E postul Craciunului.
     Floarea-soarelui imi place pt ca e, ca noi toti, a soarelui. Doar ca ea se declara si se comporta in consecinta. Macul si papadia se-nteleg Cuvantul. Papadia e o floare galbena inainte sa invete sa zboare.
     Toti suntem, in fond, flori galbene inainte sa ne papadim.

2 comentarii:

Alexandru spunea...

Eu ma declar al soarelui. Lex al soarelui! Dar NU E SOARE :((

Îmi place cum te joci cu cuvintele.

Carmen spunea...

   Stii si tu Lex ca soarele nu vine numai din exterior.
   Uite, eu, azi, de exemplu, cautam soarele, pt ca vroiam sa stranut si nu reuseam(stiu ca lumea se imparte in 2: in cei care-nteleg cum e cu soarele si stranutul si ... ceilalti). Si am observat si eu ca e-nnorat.
   Asa ca m-am gandit la soare! si-am stranutat! (dupa ce am mirosit niste piper:D:D)