joi, 22 ianuarie 2009

Am incercat sa renunt la tine

     Am mai avut intentia s-o fac. As fi vrut sa vad cum ar fi viata mea in absenta ta...

     Mi-e bine cu tine. Zambesc mai mult. Ma bucur de soare. Ma bucur de nori. Ma bucur de noapte. Ma bucur de zori. Ma bucur de cald. Ma bucur de frig. Ma bucur si tac. Ma bucur si strig...

     Mi-e frica de tine. Vad in toti cei din jurul tau aceeasi euforie pe care-o regasesc in mine. Foarte speciala ma face asta sa ma simt...

     Au trecut 3 zile de cand am inceput sa incerc sa renunt la tine. E drept, niciuna in care sa nu ma trezesc cu tine-n gand. Intr-o noapte te-am visat. Stii cat de rar imi amintesc eu ce visez. Oricum, urat vis. Erai acid... negru... M-am trezit speriata de cat de mult imi placea in vis asta la tine. Nu (mereu) imi place cand ma surprind altfel decat ma cunosc.

     Credeam despre mine ca sunt puternica. Dar iata-ma cufundata-n ganduri care ma obosesc, reconstituindu-ti in minte imaginea... si mirosul... si gustul... cautand amintiri cu tine, gasindu-le, alungandu-le...

     Nu-mi placi putin. Si cu asta declar ca am terminat de incercat de renuntat la tine. Deocamdata. Nu am convingerea ca-mi faci rau fiindu-mi in fiecare zi aici. Inca. Poate doar o sa te rationalizez. O sticla la 3 zile.

Niciun comentariu: